Ny rettleiar for reguleringsstøtte

I vår har ei gruppe frå Vindafjord og Etne jobba med å utarbeida ein ny rettleiar for reguleringsstøtte etter mandat frå kommunalsjefane i oppvekst. Den er no klar og ligg på nettsida.

FHI

I mandatet gruppa fekk i februar tidlegare i år så stod det:

Bakgrunn for arbeidet:
Det er behov for å utvikla felles handlingsrettleiar for å førebyggja, handtera og inkludera barn som strevar med regulering.

Prosjektet sitt omfang og avgrensing:
Arbeidet skal gjennomførast våren 2023, leverast til SO i møtet som blir sett opp i mai/juni 2023, slik at SO-gruppa kan ha ein runde på dette før sommaren.

Gruppa som har laga denne viktige rettleiaren har vore:

• Mona Rasmussen Sævik- kommunalsjef oppvekst Etne kommune
  • Liv Ingunn Heie Medhaug – leiar PPT Etne og Vindafjord
  • Bente Tednes Gjil, rektor Vikedal skule
  • Anne Grethe Gravdal, styrar Skjold barnehage
  • Silje Tjelmeland Øren, avdelingsleiar 1.-4.trinn Enge skule
  • Rannveig Obrestad, familieteamet Vindafjord
  • Hege Hansen, assisterande styrar barnehage

Barnevern og helse i Etne og Vindafjord, rektor- og styrargruppa, PPT, spesped.nettverka og HTV  har vore referansegruppe.

Gruppa leverte rettleiaren til godkjenning hos kommunalsjefane tidlegare denne veka. Den er no godkjent og kan lesast her:

Rettleiar for reguleringsstøtte 2023-26