Tidlegstemminga startar 3. juli

Det er frå 3. juli mogleg å stemma ved kommunestyre- og fylkestingsvalet 2023. Ordninga med tidlegstemming er for veljarar som ikkje har høve til å stemma i den ordinære førehandsstemmeperioden eller på valdagen.

Bilete av valurne og stemmeseddel - Klikk for stort bilete Tore Fjeld/Kommunal og distriktsdep.

Tidlegstemming

Frå 3. juli er det mogleg å stemma ved kommunestyre- og fylkestingsvalet.

Ordninga med tidlegstemming er for velgarar som ikkje har høve til å stemma i den ordinære førehandsstemmeperioden eller på valdagen. Tidlegstemmer kan avgis til og med 9. august.

Stad: Rådhuset i Ølen
Tid: 08.30 - 15.00 på kvardagar
Hugs å ta med legitimasjon!

Ordinær førehandsstemming

Du kan førehandsstemma på rådhuset i Ølen, frå 10. august til og med 8.september.

Manntal

Ønsker du å stemma ved kommunestyre- og fylkestingsvalet, må du stå i manntalet.

I førehandsstemmeperioden kan du stemma i vallokale over heile landet. På valdagen den 11. september kan du kun stemma i den kommunen der du er registrert som busett i folkeregisteret.

Du kan kontrollera om du står i manntalet i kommunen i manntalslista som er lagt ut på servicetorget ved Vindafjord rådhus, frå tidleg i juli.

Dersom du vil senda inn krav om retting av feil eller klage, må dette gjerast skriftleg og med  grunngjeving til Vindafjord valstyre, Rådhuset, Rådhusplassen 1, 5580 Ølen.

Vindafjord valstyre