Orientering frå integreringstenesta

I kommunestyremøte 20.02.24 orienterte avdelingsleiar integreringstenesta Miriam Aareskjold om deira arbeid med busetjing og oppfølging av flyktningane i Vindafjord kommune.

Avdelingsleiar integrering Miriam Aareskjold orienterte om sitt arbeid i kommunestyremøtet 20.02.24 Nils Erik Eide

Ho snakka om samarbeid med frivilligheita og om kva integrering ønskjer her.  Vidare orienterte ho om busetjing av flyktningar, positive og negative konsekvensar av busetjing i heile kommunen. Per no er det busett i seks av ni bygder.

Engasjerte kommunestyrepolitikarar fekk rom for å stille avklarande spørsmål til Aareskjold etter hennar innlegg.

Etter orienteringa så behandla kommunestyret saka om mottak av flyktningar 2024, svar på anmodning frå IMDI.  Slik blei vedtaket om mottak av flyktningar:

1. Vindafjord kommunestyre seier ja til oppmodinga frå IMDi om å busetje 105 flyktningar i 2024.
  2. Vindafjord kommunestyre gir kommunedirektøren fullmakt til å disponere
    integreringstilskot og eventuelle øyremerka statlege tilskot knytt til busetting av flyktningar for å gjere kommunen rusta til å ta imot 105 flyktningar i 2024.

Sjå hennar innlegg og behandlinga på KommuneTV under sak 006/24