Influensavaksine og oppfriskingsdose av koronavaksine

I november kan du slå to fluger i ein smekk, og ta influensavaksine og oppfriskingsdose av koronavaksine samtidig. Du treng kun bestilla time til influensavaksinering. Koronavaksine kan du be om ved oppmøte. Vaksineringa skjer på kulturhuset i Ølen, og timebestillinga er open.

Bilde av vaksiner - Klikk for stort bilete Bru-nO, Pixabay

Vindafjord kommune følger FHI sitt råd om samvaksinering av influensavaksine og koronavaksine til risikogrupper. Ved å bestilla time på kulturhuset, får du tatt begge vaksinene på ein gong. Dersom du ikkje har tilgong til internett, kan andre bestilla time for deg.

Det blir oppstart av influensavaksinering på kulturhuset i Ølen 1. november. Bestill time til influensavaksine, så får du samstundes tilbod om oppfriskningsdose av koronavaksine. Koronavaksine avtalar du ved oppmøte.

Bestilla time

Gå på https://timebestilling.remin.no/vindafjord for å bestilla time. Hugs at du også kan bestilla time for andre.

Tilgjengelege datoar

Veke 44:

Onsdag 1. november, kl. 08.00-15.30

Torsdag 2. november, kl. 08.00-15.30

Veke 45:

Torsdag 9. november, kl. 13.30-20.30

Veke 46:

Onsdag 15. november, kl. 08.00-15.30

Torsdag 16. november, kl. 08.00-15.30

Betaling

Koronavaksine er gratis. Influensavaksine kostar 250 kroner. Betaling med kort eller Vipps.

Kontakt

Kontakt vaksinekontoret på e-post vaksinekontor@vindafjord.kommune.no eller mobil 91 30 38 42 (tysdag, onsdag og torsdag kl. 09.00-12.00) dersom du har spørsmål.

Les meir om influensavaksine her