Sauda kommune søkjar kontrollør av salgs- og skjenkebevillingar

Sauda kommune har fleire ledige stillingar som kontrollør av kommunale salgs-og skjenkebevillingar.

Sauda kommune kan tilby eit spennande, viktig og utfordrande arbeid.

Arbeids - og ansvarsoppgaver

• Utføra skjenkekontroll på skjenkestader i dei kommunar som er med i kommunesamarbeidet.
  • Utføra salskontroll av øl ved salgsstader i dei kommunar som er med i kommunesamarbeidet.
  • Utføra tobakkskontroll ved stader som er registrert i tobakksregistra i dei kommunar som er med i kommunesamarbeidet.
  • Stillinga kan bli pålagt å utføra andre midlertidige arbeidsoppgaver mot at lønn og rettigheter opprettholdes.
  • Dette inneber at salgskontrollar utførast innanfor salgsstaders opningstid for sal av alkohol, og skjenkekontrollar på kveld- og nattetid i helger og på helligdagar. Den som blir ansatt må ha eigen bil til rådighet.

Det er oppretta ein avtale om vertskommunesamarbeid for utføring av disse oppgavene mellom kommunane Bokn, Bømlo, Etne, Fitjar, Karmøy, Kvinnherad, Haugesund, Hjelmeland, Sauda, Suldal, Stord, Sveio, Tysnes, Tysvær, Vindafjord & Utsira. Sauda kommune er vertskommune og arbeidsgivar for ansatte kontrollører for samarbeidet. Det vil vera ein fordel om søkjar er busett i ein av samarbeidskommunane.

Søknadsfrist: 16.05.2024

Sauda kommune søker kontrollør salgs- og skjenkebevillinger

Velkommen som søkjar.